بالهای شکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بگو گفتم یا نگفتم

 

   به تو گفتم قبل رفتنت اگه نباشی یک روز     

     کاری با دنیا ندارم      

    به تو گفتم خودمو می کشمو پر می زنم تو آسمونا      

    – بگو گفتم یا نگفتم        

 به تو گفتم زنده ام با نفس خیال چشمات  –   

    چشاتم تنهام گذاشتن    

 حالا من موندم و تیغ و رگ دست و عکس پاره تو و من 

   – بگو گفتم یا نگفتم    

 مگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره  

   حالا روزگار من بعد سفر کردن تو طناب داره    

 تیغ و می کشم رو رگهام می پاشه خونم رو عکسات 

   تنونه سدی بسازه رنگ چشمات سیل اشکات   

 

puta2otl6h59meqgb4vo.jpg



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت0:15---16 مرداد 1392
سلام داشتم وبلاگتو میخوندم مطالب جالبی داری فقط یکم بد خطی . .. .
شوخی کردم
من ندا هستم دانشجو رشته کار افرینی ما یه شبکه اجتماعی را اندازی کردیم برای کسایی که دنبال شغل یه کار میگردن اگه دوس داشتی توش ثبت نام کار کردن باهاش خیلی سریع راحته و احتمال اینکه شغلی رو که دوس داری پیدا کنی زیاده
توی شبکه بیشتر با هم اشنا میشیم
عکستم بفرستا
www.bazarei.com
منتظرم


ایمان
ساعت1:15---12 مرداد 1392
سلام وبلاگ خوب و جالبی دارید

خودتون یا دوستاتون سرور مجازی خواستین به من سر بزنید اگه خواستی تبادل لینک هم میکنم

آیدی من : chaishpish@yahoo.com


khaste
ساعت22:26---23 فروردين 1392
سلام وب بسیار زیبا ورو مانتکی دارید تبریک میگم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 9:36 | |



جاوا اسكریپت